heeej

Nu är snart vi natilda samlade hemme hos mig Nathalie. Matilda är snart här och då tänkte vi börja spela på andra låten vi REDAN börjat med! Vi tänkt kanske att vi skulle slänga in ett videoklipp när vi sjunger och spelar låten  people talking? vad tror ni? Alltså vi vill ju gärna göra de, men tänk om någon söt läsare där ute snor låten? aah visst surru. Vi tänker smart. Skitsamma, de jag ville komma fram till va att vi har börjat med den andra låten. Den kommer vara mera snabb och ha lite mera fart i sig! Den kommer att heta **** it ****we**..Haha självklart avslöjar jag inte sånt ännu, men snart så! Nu har jag bråttom.
Både frukost måste göras och matilda är snart här!
'

Kommentarer
Postat av: klas jaan

Matilda är lätt snyggast;O

2010-01-07 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0